Kuvajte sa stilom

  • Vaši  kriterijumi su vrhunski dizajn, funkcionalnost i dugotrajnost.
  • Želite da iskoristite sve prednosti kuvanja sa proizvodima od  kvalitetnih materijala.
  • Želite moderan i savremen pribor.

Na pravom ste mestu….

Kuvajte sa stilom se bavi prodajom pribora za pripremu hrane. Prema potrebama i željama naših klijenata, nudimo širok asortiman proizvoda.

Tražite visokokvalitetne posude za kuvanje ili želite da pripremite svoju pastu? Da li tražite odgovarajući poklon?
Kao ekskluzivni zastupnik brendova Kuchenprofi, Cilio, Zassenhaus i Spring i uvoznik brenda Marcato, nudimo vam široki asortiman predmeta za kuhinju i  proizvoda za Vaše svakodnevne potrebe, kao i neobične posebne predmete za kuvanje.

Očekujemo vas i srdačno vas pozdravljamo,

MARCATO

Marcato je svetski lider u proizvodnji mašina i pribora za sveže testenine, kekse, hleb i pice.

Filozofija dobro napravljenih stvari odlikuje Marcato od 1930. godine, kada su rad, strast i genijalnost Otella Marcata doveli do proizvoda cenjenih u celom svetu danas. Kultura zdrave prehrane prvi je korak prema wellnessu: počevši od testenine, napravljene od jednostavnih i izvornih sastojaka, simbola mediteranske prehrane. Svi proizvodi Marcato dizajnirani su za one koji vole stvari koje se savršeno rade i za one koji su ponovo otkrili zadovoljstvo da jedu dobro i bezbedno.

KATALOG:

kuvajtesastilom.rs/…/Catalogo-Marcato_design.pdf

IZLAZ NA ZVANIČNI SAJT BRENDA:

https://www.marcato.it/en

IMPERIA

Imperia je zvanično osnovana 3. februara 1932. godine razvijanjem male zanatske radionice i odmah je počela da distribuira mašine za testeninu širom sveta. Glavno referentno tržište postale su Sjedinjene Američke Države i njeni brojni italijanski emigranti koji su zahvaljujući upotrebi mašina za testeninu uspostavili svojevrsnu sentimentalnu vezu sa ukusima svoje daleke domovine. Sada Imperia izvozi u 77 zemalja širom sveta.

Sa širenjem kompanije, brend Imperia postao je sinonim za trajne proizvode za domaćinstvo sa snažnim identitetom brenda. Sadašnji asortiman obuhvata preko 25 artikala, od kojih je svaki posebno kreiran da garantuje nepogrešiv kvalitet sveže testenine. Liniji testenina pridružio se i niz malih kuhinjskih aparata (rende, sokovnici za paradajz i mašine za mlevenje mesa). Ukratko, Imperia sada ima tri linije proizvoda: KUĆNI, PROFESIONALNI i ELEKTRIČNI APARATI.
Proizvodnja se odvija u fabrici u Sant’Ambrogio u Torinu i ponosni smo što možemo da kažemo da je svaki proizvod 100% italijanski, proizveden isključivo od sa nacionalnih italijanskih sirovina.
Imperia se zaista proizvedi u Italiji, što joj garantuje kvalitet i dugovečnost.

KATALOG IMPERIA PROIZVODA:

Catalogo Imperia 0324.

KATALOG SERIJE TITANIA:

Catalogo Titania 0324

KUCHENPROFI

Uz KUCHENPROFI, zabava u kuvanju počinje pripremom! Porodično preduzeće Solingen ispunjava ovaj zahtev od 1923. Profesionalni, hobi kuvari i svi koji vole dobru hranu pronaći će opsežan i raznovrstan asortiman osnova, poput metlica i ljuštila, do rezača tartufa i vilica za jastoge za posebne prilike.

Kao proizvođač, KUCHENPROFI kontinuirano ulaže u novi i dalji razvoj svog asortimana u oblastima pripreme, kuvanja i serviranja. Zajedno sa poznatim dizajnerima, tim oko generalnih direktora Stefana Schmitza i Bjorn Veißmeier-Dorste razvija kreativna rešenja koja se implementiraju u visokokvalitetne proizvodne pogone najvišeg kvaliteta.

KUCHENPROFI budi želju za kuvanjem, unosi maštu i uzbudljive recepte u peć, ohrabruje vas da kreirate sopstvene, kreativne kompozicije, otvara nove, nepoznate kulinarske svetove, čini poznate stvari izuzetnim i uspeva svakodnevno.Od prvog do posljednjeg koraka, naši proizvodi vas vode kroz veliko zadovoljstvo kuvanja do profesionalnih rezultata.

Sa proizvodima iz KUCHENPROFI -a, kuhinja postaje pozornica dobrog ukusa, prijatnosti i odličnih premijera u kuvanju.

KUCHENPROFI je sada zastupljen u više od 60 zemalja širom sveta.

Ovo održivo uspešno prisustvo na tržištu može se postići samo stalnom optimizacijom brenda i doslednim konceptom koji od početka ima na umu krajnjeg korisnika.

U pozadini brzo promenljivih potreba kupaca i sve većeg razvoja kuvanja kao izraza načina života, KUCHENPROFI se ponovo postavio.

KATALOG:

kuvajtesastilom.rs/…/Katalog-KP-2020_2021.pdf

IZLAZ NA ZVANIČNI SAJT BRENDA:

https://www.kuechenprofi.de/

CILIO

Moja mala Italija kod kuće

1993. godine cilio je osnovan sa sjedištem u Solingenu, gdje je i danas kod kuće. Od svog početka, cilio je stavio veliki naglasak na kombinovanje plemenitih materijala, prepoznatljivog dizajna, odlične izrade i industrijske obrade sa savršenom upotrebljivošću. Ova filozofija se provlači kroz sva područja i teme koje danas obuhvataju mnogo više od samog stola.

Stalni dalji razvoj kolekcije, kao i integracija uspešnih asortimana i inovacija koje stvaraju trendove doprineli su da se brend u vrlo kratkom roku etablira na tržištu.

Od samog početka, cilio je uspeo da se proslavi proizvodima orijentisanim ka dizajnu vezanim za italijansku kulturu kafe i mediteranski način života.

Čak i danas, Bella Italia je više nego ikada željna destinacija i, zahvaljujući cilio, veoma blizu. Dovođenje talijanskog načina života kući – nakon više od 25 godina, ovaj kredo je i dalje važeći i daleko nadilazi italijansku kulturu kafe.

Verujemo da je entuzijazam za dobro vino isto toliko deo kao i strast za drugim kulinarskim delicijama ili društveno uživanje u prirodi. Ne samo uživanje, već i odgovornost za prirodu glavni su prioritet cilija.

Naš stalni cilj će takođe biti u budućnosti razvoj inovativnih proizvoda koji će vam doneti više italijanskih trenutaka zadovoljstva u vaš dom.

KATALOG:

Katalog cilio 2021_2022_VK

IZLAZ NA ZVANIČNI SAJT BRENDA:

https://www.cilio.de/

ZASSENHAUS

Kolevka tradicionalne kompanije bila je u Tonisheideu u Rajnskoj oblasti. Pod imenom “Trappmann & Zassenhaus”, bivša trgovačka kompanija se za samo nekoliko godina razvila u proizvodno preduzeće za mlince za krug. Kompanija se prvi put spominje u trgovačkom registru Schvelm 21. marta 1877. godine, uz napomenu da je kompanija osnovana između Juliusa vom Cleffa i Roberta Zassenhausa. U najnovijim istraživanjima istorije kompanije, ovaj datum se takođe povezuje sa osnivanjem kompanije u Schvelmu. Kada je partner Cleff napustio kompaniju 1877. godine, sada jedini vlasnik, Robert Zassenhaus, nastavio je da širi izvozne poslove i proizvodnju. Mlinci za mlin za kafu u krilu proizvedeni su u sopstvenoj maloj kovačnici. U to vreme, preostali pribor je nabavljen iz Remscheida, gde su se mlinci za kafu proizvodili dugi niz godina. Kako je posao rastao, 1895. je izgrađena nova fabrika sa sopstvenim presama i novim mašinama, tako da se proizvodnja gotovo svih delova za mlince za kafu mogla efikasnije obavljati. Ako je do tada fokus bio prvenstveno na izvoznom poslu, kompanija se sada sve više razvijala u proizvodno preduzeće.

1904. veliki požar uništio je skoro celo skladište. Budući da se u međuvremenu pokazalo i da postojeće proizvodne prostorije više nisu dovoljne za poslovanje koje se stalno širi, izgrađena je nova, prostrana fabrička zgrada. Asortiman je proširen novim proizvodima kao što su rezači hleba, mlinovi papra i pegle, čime je proizvodni program postavljen na širu osnovu. Da bi se osamostalile u proizvodnji, 1925. je odlučeno da se zgrada fabrike proširi sa većim proširenjem kako bi se proizvele kutije za mlin za kafu u fabrici drveta. Aparati za domaćinstvo sada su se prodavali po celom svetu pod zaštitnim znakom „Lav sa kišobranom“, sa kojim su artikli u izvoznim poslovima već nosili naziv „Zassenhaus“ u celom svetu. Ime Zassenhaus ili lik R.Z. postao koncept kvaliteta.

KATALOG:

ZH Ergänzungskatalog_Neuheitenkatalog _2021

IZLAZ NA ZVANIČNI SAJT BRENDA:

https://www.zassenhaus.com/ttp://

SPRING

Dva brata, jedna strast: dobra hrana za telo i dušu. Zbog toga su Artur i Hermann Spring strastveni kada su osnovali kompaniju u Švajcarskoj 1946. godine. Sa potražnjom za najvišim kvalitetom svojih proizvoda za profesionalne i amaterske kuvare, hrabrošću za otvaranje novih terena i osećajem za stalno promenljive potrebe svojih kupaca, oni postavljaju temelje za uspeh brenda Spring.

Za braću Spring, jedenje nije samo jelo, već i druženje. Svojim izumom Fondue Bourguignonne 1953. godine, pametni Švajcarci učinili su kuhinjsko kuvanje društveno prihvatljivim širom sveta.

Inovativne ideje za kuvanje i kulturu stola provlače se kao crvena nit kroz istoriju kompanije. Godine 1977. proleće je lansiralo prva Gastronormova jela za profesionalno kuvanje i prezentaciju. Kompanija koristi višeslojne materijale sa indukcionim sposobnostima u svojim linijama posuđa od 1994. A sa tiganjem za prženje koje se ne može lepiti VULCANO GLI, Spring postavlja primer održivosti. Novi menadžment tim vodi Spring kompaniju na nacionalnom i međunarodnom nivou od 2009. godine, a 2010. kompanija se preselila u Solingen. Švajcarska filozofija živi tamo – u visokom standardu kvaliteta i u vanvremenskom, klasičnom izgledu raznolikog asortimana. Na daljem razvoju kolekcije rade uglavnom švajcarski dizajneri.

IZLAZ NA ZVANIČNI SAJT BRENDA:

https://www.spring.ch/